HÁZNÁL TÖRTÉNŐ CSOMAGKÉZBESÍTÉS
Vegye át küldeményét ott, ahol szeretné!
- Kényelmes és egyszerű csomagátvételi lehetőség.
- Fizethet bankkártyával vagy készpénzzel.
- A kézbesítést kérheti lakcímére, vagy akár munkahelyére.
- Országos lefedettség.
- Kétszeri kézbesítési kísérlet MPL Üzleti csomag esetén, amelyet az alapdíj tartalmaz.
- Első sikertelen kézbesítést követően (MPL Üzleti csomag esetén) a kézbesítő telefonon egyeztet a címzettel a második kézbesítési kísérlet időpontjáról és helyéről, vagy kérheti küldeményének postai szolgáltatóhelyen történő átvételét.
- Szombati és időablakos kézbesítés igénybevételének lehetősége a kijelölt településeken.
- MPL Üzleti csomag esetén a házhoz kézbesített küldemények maximális tömege 40 kg és MPL Postacsomagnál maximum 10 kg lehet.
Bankkártyával történő fizetés előnyei
- Kényelmes és biztonságos fizetési mód.
- Érkező csomagjának átvételéhez kapcsolódóan tájékoztatjuk, hogy az árufizetési összeget (utánvételét) készpénzzel vagy bankkártyával is rendezheti. A bankkártyával történő díjfizetésért a Magyar Posta Zrt. díjat nem számít fel. Mobilposták esetében a bankkártyával történő fizetés készpénzfelvételnek minősül, melyre vonatkozóan a bankkártyát kibocsátó bankok - a kondíciós listájuk szerint - díjat számolhatnak fel, melynek mértéke eltérhet a szokásos készpénzfelvételi díjtól.
A bankkártyával történő fizetési lehetőség elérhetőségéről a településlista ad tájékoztatást: bankkártyát elfogadó kézbesítők.
Ki jogosult a csomag átvételére?
A csomagon címzettként megnevezett, aki személyazonosságát fényképes személyazonosító okmánnyal igazolhatja. Az átvevő lehet meghatalmazott is, de ehhez
meghatalmazás szükséges, továbbá lehet helyettes átvevő, aki a címzett 14. életévét betöltött, a Ptk. szerinti hozzátartozója, vagy amennyiben a feladó megjelölte az alkalmi átvevő lehetőségét, abban az esetben a címzett közvetlen szomszédja. A címzett a helyettes átvevő lehetőségét írásban megtilthatja.
Sérülten kaptam meg a küldeményt, amit átvételkor nem vettem észre. Észrevételemet hol tudom jelezni? Kapok kártérítést?
Abban az esetben, ha a küldemény sérülése vagy tartalmának hiánya a kézbesítéskor nem volt azonnal felismerhető, azt a kézbesítéstől számított 3 munkanapon belül bármely postán személyesen vagy írásban kell bejelenteni. A bejelentéssel egy időben a küldeményt (a tartalmat a teljes belső és külső csomagolással együtt) a Posta rendelkezésére kell bocsátani. A Posta a bemutatott küldemény alapján utólag elkészíti a jegyzőkönyvet. A kárigényt a bejelentéstől számított 30 napon belül bíráljuk el.
Hol érdeklődhetek csomagom után?
Vegye igénybe Nyomkövetés szolgáltatásunkat a honlapon vagy mobil applikációnkon keresztül! Küldeményazonosítója alapján Ügyfélszolgálatunk munkatársai is tájékoztatást nyújtanak.