Tájékoztató az elektronikus úton intézhető postai ügyintézésről
Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy jogszabálymódosítás következtében 2022. január 1-től ÁNYK űrlap benyújtására, valamint azok postai fogadására nincs lehetőség.
Tisztelt Ügyfelünk!
Ön a Magyar Posta Zrt. honlapján tartózkodik, ahonnan lehetősége van elektronikus ügyintézésre az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény, és az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendeletnek megfelelően.
Az ügyintézés megindítható személyes Ügyfélkapuja útján a https://www.magyarorszag.hu portálon keresztül vagy közvetlenül az https://epapir.gov.hu oldalról.
Felhívjuk figyelmét, hogy az ingyenes, hitelesített üzenetküldő alkalmazás használatához érvényes Ügyfélkapu azonosítóval kell rendelkeznie.
A központi elektronikus szolgáltató rendszertől a központi hivatali tárhelyünkre érkező üzenetét munkatársaink az Ön személyes ügyfélkapuja útján válaszolják meg.
Társaságunk elektronikus ügyintés biztosítására kötelezett szervezet részéről biztonságos kézbesítési szolgáltatáson keresztül is elérhető az alábbi azonosító adatok felhasználásával:
Hivatal rövid neve: POSTAEUGY
KRID azonosító: 242515371
Magyar Posta Zrt.