black_friday_1920x400px

tudta-e ön...

Ezen az oldalon magyarázatot adunk arról, ami ügyfeleinket a postai folyamatok működéséről leginkább érdekli, egyúttal válaszolunk a legtöbbször feltett kérdésekre.

 

Tudta Ön, hogy mire érdemes figyelni a Black Friday rendeléseknél?

Évek óta a legtöbb online rendelés Black Friday-kor (idén november 23-a) történik, ilyenkor jelentősen növekedik a küldemények száma a csomagszállító cégek kezelésében, így a Magyar Postánál is. Az alábbiakban összeszedtünk pár hasznos információt, hogy mire érdemes figyelni a rendelések során.

  • A tényleges feladási dátumot és a szállítási időt a webáruház határozza meg, arra a Postának nincs közvetlen ráhatása. Figyeljen arra, hogy a rendelésnél milyen szállítási időt ígér a webáruház. Akciók idején illetve minél közelebb vagyunk a karácsonyhoz, annál valószínűbb, hogy a feltüntetett időtartam maximumával kell kalkulálni.
  • A megrendeléskor érdemes megadni a telefonszámot illetve email címet, mert a küldemény életútjáról, várható kézbesítéséről ezeken az elérhetőségeken tájékoztatjuk Önt.
  • Amennyiben nyomkövetés is társul a szállításhoz, akkor a feladó (webáruház) a megrendelést követően ad küldeményazonosítót, amelynek beírásával a Nyomkövetés alkalmazásunkban is figyelheti csomagját.
  • Sokszor kényelmesebb és tervezhetőbb, ha személyes átvételt kérnek rendeléskor. Ha a Magyar Posta kézbesítő partnere a webáruháznak, akkor csomagautomatákba és Postapontjainkra, valamint 2700 postára is kérheti küldeményét. A részletes listát itt találhatja, de rendeléskor a személyes átvételt kiválasztva a webáruház is listázza az Önhöz legközelebbi átvételi pontokat.
  • Ha mégis háznál kézbesítést kér, akkor tudni kell, hogy a kézbesítés 8-17 óra között történik, ezért érdemes olyan címre rendelni a küldeményt, ahol ebben az időszakban tartózkodik. Ha munkahelyre kérik a küldeményt, akkor a munkahely nevét is jelöljék a címzésben.